آسمانی

همیشـــــه چشــــم به آسمان دارم... حال عجیبیست... دیدن همان "آسمانی" که... شاید "تو"... دقایقی پیش به آن نگاه کـــرده ای...!

آسمانی

همیشـــــه چشــــم به آسمان دارم... حال عجیبیست... دیدن همان "آسمانی" که... شاید "تو"... دقایقی پیش به آن نگاه کـــرده ای...!

زندگی...

زندگی کوزه آبى خنک و رنگین است "

آب این کوزه گهی تلخ " گهی شور و گهی شیرین است "

زندگی گرمی دلهای به هم پیوسته است "

تادر آن دوست نباشد همه درها بسته است "

بازخوانی جنایت‌های عربستان در گذار تاریخ...

مرکز اسناد انقلاب اسلامی در گزارشی به جنایت‌های عربستان در گذار تاریخ پرداخته است:
-حمایت تاریخی از گروه های ترویستی ( طالبان در افغانستان)
جنایت عربستان در سوریه ( جبهه النصره - داعش و... )
حمایت مالی از داعش
-جنایات عربستان در سرکوب قیام بحرین
جنایات عربستان در یمن
نقش عربستان در کشتار شیعیان نیجریه و زکزاکی
****دشمنی های طولانی عربستان با ایران و جمهوری اسلامی ایران ****
عربستان و تلاش برای تغییر نام خلیج فارس
-دشمنی عربستان در رابطه با  جزایر سه گانه
دشمنی تمام عیار عربستان با جمهوری اسلامی ایران با پیروزی انقلاب اسلامی ایران
همکاری با آمریکا در حمله به طبس
سیاست های ضدایرانی عربستان در بازار نفت
-بی احترامی تاریخی و سیستماتیک  به حجاج ایرانی 
 - حمایت مالی و اطلاعاتی عربستان از صدام حسین
همکاری کامل عربستان با تحریم­ های آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران
نقش عربستان در بمب گذاری سفارت ایران در لبنان
طرح مبحث هلال شیعی و مبارزه با دولت ها و گروه های حامی ایران 
عربستان و ترغیب آمریکا برای حمله به ایران (همزمان با بحران هسته ای)
همکاری اطلاعاتی با اسرائیل برای حمله به مراکز هسته ای ایران 
لابی گری و پرداخت رشوه برای محکومیت حقوق بشری ایران
فاجعه منا و عدم پاسخگویی رژیم عربستان
...

کوچه به کوچه جنگیدیم...

  

  سریال "کیمیا" خیانت صدا و سیماست به ارتش ایران، ارتشی که اگه در دوران جنگ صلابت خودشو به رخ صدام نشون نمی داد امروزه ایرانی باید عربی صحبت می کرد.

مقام معظم رهبری  در دیدار جمعی از مردم متدین و انقلابی قم (به مناسبت ۱۹ دی ماه) با ظرافت منحصر به فرد، به برخی شبهات مربوط به رهبری و مجلس خبرگان رهبری پاسخ گفتند:
۱ - شبهه ی نظر رهبری درباره ی شورای رهبری که از سوی احدی از اعضای منزوی شده ی خبرگان رهبری مطرح شده بود.
معظم له در این باره فرمودند:
"مجلس خبرگان خیلی مهم است؛ آن روزی که رهبر فعلی در دنیا نباشد یا رهبر نباشد، این مجلس باید رهبر انتخاب کند که کلید حرکت انقلاب دست او (رهبر) است."
همچنان که ملاحظه می شود حضرت امام خامنه ای بدون ورود مستقیم به این موضوع، وظیفه ی مجلس خبرگان رهبری را تعیین رهبری می دانند که کلید حرکت انقلاب در دست اوست.
۲ - ابهام نحوه ی تشخیص خبره ی اصلح که اخیراً بحث خبرگان جوان که طبعاً مورد نظر جامعه ی مدرسین نیست را مطرح کرده و آدرس های جعلی به مردم می دادند.
در این مورد نیز حضرت آقا فرمودند:
"اگر کسانی که فهرستی را معرفی کرده اند متدین، مؤمن و در راه امام باشند، به حرفشان اعتماد می کنم و رأی می دهم ... اگر دیدم به مسائل انقلاب، دین و استقلال کشور خیلی اهمیت نمی دهند و دلشان دنبال حرف آمریکا و غیر امریکاست به حرفشان اعتماد نمی کنم"
۳ - شبهه دفاع و حمایت غلط و باطل جماعت اصلاحات چی از مجلس فتنه گر و برانداز ششم و تلاش برای احیای آن مجلس:
ایشان در این مورد خاص ضمن دفاع از مجلس کنونی فرمودند:
"مجلس کنونی در مسائل بین المللی مواضع خیلی خوبی می گیرد که مغتنم است؛ این کجا و آن مجلسی که در مقابل دشمنان همان حرف آنها را چه در قضیه ی هسته ای، چه در قضایای گوناگون تکرار می کند"
ایشان به این ترتیب غیرمستقیم از مردم خواستند که به کسانی رأی ندهند که درصدد احیای مشابه مجلس فتنه گر ششم هستند.
۴ - شبهه موقعیت و اختیارات رهبری که از دوره ی اصلاحات بر طبل رهبری در چارچوب قانون اساسی و غیرقدسی بودن رهبری می کوبند.
حضرت ایشان در این مورد با استناد به عقبه ی حوزوی و دیدگاه های حضرت امام خمینی سلام الله علیه فرمودند:
"هر کس با رهبر بیعت می کند با شخص رسول الله بیعت کرده است."
این فرمایش حضرت آقا بیانگر جایگاه ویژه ی ولایت در منطق دینی و طرد دیدگاه های روشنفکر مآبانه و غرب زده است.
۵ - شبهه ی ضرورت تشکیل مجلس خبرگانی که تحول گرا باشد و ...
این مورد نیز یکی از موضوعاتی است که اصحاب فتنه در مجالس پنهانی برای آینده ی نظام طرح ریزی کرده اند و لذا حضرت امام خامنه ای با فرمایشات نورانی خود این توطئه ی شیطانی را خنثی کرده و فرمودند:
"آیا خبرگان کسی را انتخاب خواهد کرد که در مقابل هجمه دشمن بایستد، به خدا توکل کند، شجاعت نشان دهد و راه امام را ادامه دهد یا کسی را که جور دیگریست"
بدیهی است که دشمنان قسم خورده ی انقلاب اسلامی و عوامل سرسپرده ی داخلی و فتنه گر آنان شدیداً به این انتخابات دل بسته و امیدوارند که مردم تحت تأثیر ادبیات و تبلیغات فتنه گران مجتهدین خام و جوان را انتخاب کنند و به این ترتیب توطئه ی براندازی روی زمین مانده ی مجلس ششم را این بار مجلس خبرگان رهبری دنبال نماید.
۶ - تعیین و تکلیف برخی ریزش های انقلاب و رفع ابهام از کسانی که دائماً از علت این ریزش و ماندن این افراد در حاکمیت (و حکم رهبری برای آنان) سؤال می کنند.
در این مورد نیز حضرت آقا فرمودند:
 از ابتدای انقلاب ریزش‌ها و رویش‌های فروانی داشته‌ایم، عده‌ای از افراد انقلابی به‌خاطر «ظلم فردی احتمالی» که به آنها شده، به ناحق از اصل انقلاب روگردان شده‌اند و عده‌ای هم به‌خاطر مسائل شخصی و خانوادگی مواضع دیگری گرفته‌اند. اما مهم این است که رویش‌های انقلاب در زمینه‌های مختلف از جمله وجود نیروهای «مؤمن، انقلابی، متخصص، تحصیل‌کرده، فن‌آور و کارآمد»، بسیار بیشتر از ریزش‌ها بوده است.
۷ - و بالاخره شبهه تطهیر فتنه گران و گذشت از گناه نابخشودنی آنان به بهانه ی ضرورت وحدت و همدلی.
حضرت آقا طی ۶ سال گذشته مستمراً و مکرر بر خط قرمز بودن فتنه تاکید فرموده و تنها راه حل این مسئله و مشکل را توبه آنان و پذیرش اشتباه خود (هم اغوشی با دشمنان و وطن فروشی و...) و تلاش برای جبران اشتباه و خطای بزرگ وطن فروشی اعلام کرده اند و هم اینک و در ایام انتخابات نیز بر هم اغوشی فتنه گران با شیطان بزرگ تاکید فرمودند:
"کارهایی که سال ۸۸ کردند ابتکارات آمریکایی ها بود که قبلاً در چند کشور تجربه کرده بودند، آمدند در کشور ما پیاده کنند که آن جور تو دهنی خوردند (آنچه که در فتنه ی ۸۸ گذشت) انقلاب و کودتای رنگی بود"
بی شک این فرمایش مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای به عنوان ولی فقیه یک حکم قطعی شرعی و قانونی است که در مورد فتنه ی ۸۸ صادر می گردد.
معظم له با این حکم ، حجت را تمام آنان که به قدر سر سوزنی تردید داشتند تمام کردند.

یوسف زهرا در این کنعان کسی بیدار نیست...

یوسف زهرا در این کنعان کسی بیدار نیست
خوابمان برده ست…در اینجا کسی هشیار نیست

تو دعامان می کنی،ما بی محلی می کنیم
هیچ کس انگار مشتاق تو ای دلدار نیست

بی قراری از غم هجر تو کار عاشق است
من که عاشق نیستم،وقتی که حالم زار نیست

آخرش می میرم و رویت ندیده می روم
ظاهرا این نوکر تو لایق دیدار نیست

زحمتت دادم،برایت درد سر بودم ببخش
در میان نوکرانت مثل من سربار نیست

باز هم بار گناهانم مرا زد بر زمین
توبه و بد قولی من که همین یکبار نیست

من فقیر و رو سیاهم،بی نوایم…بی کسم
هم نشینی کریمان با فقیران عار نیست

این دل ویرانه را آباد کن یابن الحسن
بهر این ویرانه دل غیر از شما معمار نیست

دست من در محضرت خالیست می دانم ولی
مطمئنم با کریمان کارها دشوار نیست

...

برخی از آدم ها

گویی فقط از شنیدن دروغ بیزارند

ولی با گفتنش مشکلی ندارند...

یوستین گاردر

ناخدا هوشنگ صمدی کسی که رویایی تصرف یک روزه ی خرمشهر را برای عراقیان به کابوس تبدیل کرد...

ناخدا هوشنگ صمدی کسی که رویایی تصرف یک روزه ی خرمشهر را برای عراقیان به کابوس تبدیل کرد . وی حدود چهل روز پس از بازنشستگی باشنیدن جو متشنج مرزی سریعا خود را به گردان تکاوران پایگاه دوم دریایی بوشهر رسانده و بلافاصله وارد نبرد خرمشهر میشود. پس از ورود تانکهای عراقی به شهر طرحی ارایه میدهد که تا چند ساعت قبل از سقوط خرمشهر هیچ تانکی جریت ورود به شهر را نکرد. وی دستور داد تعدادی از تکاوران نیروی دریایی، یگانهای زرهی عراق را از طریق کانال فاضلاب خرمشهر دور زده و از چند طرف تانکها را محاصره ، تصرف یا نابود کنند. شرایط خرمشهر به قدری سخت بود که یکی از گروهان های تکاور برای ورود به شهر بدستور ناخدا صمدی 11 ساعت سینه خیز حرکت کردند تا از تیر رس عراقی ها مصون باشند. ایشان همچنان در قید حیاتند و در خوزستان زندگی میکنند. خدا حفظشان کند.

متاسفانه در سریال کیمیا هیچ اشاره ای به مردان و تکاوران با غیرت نیروی دریایی و فرماندهان و دانشجویان شجاع دانشگاه افسری امام علی (ع) ارتش در دفاع از خرمشهر در روزهای ابتدایی جنگ نشده است.

احساس تکلیف از جنس های متفاوت در انتخابات ...

زمانه عجیبی است همه احساس تکلیف می کنند

برخی برای دفاع از حریم اهل بیت در سوریه و عراق

برخی برای دفاع از ولایت فقیه پای در سنگر انتخابات می گذارند

و برخی هم برای دفاع از حریم فتنه گران و دغل بازان

و برخی نیز برای تعامل با شیطان بزرگ

الله ولی الدین آمنوا یخرجهم من الظلمات إلى النور والذین کفروا اولیائهم الطاغوت ...  دوستان خوبم این  حجم گسترده  افراد زاویه دار با ارمان های  امام ورهبری در ثبت نام  نمایندگی  مجلس و خبرگان رهبری جز  تحقق خط نفوذ در ارکان نظام اسلامی نیست از این رو  سربلند شدن در این  عرصه پر فریب چشم دل می خواهد یا حداقل چشم دوختن به شاخص های اعلامی امام و رهبری یاری گر خواهد بود

حیله جدیدی به نام «شورا»!

حسن فیروزآبادی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در واکنش به برخی شبهات ایجادشده پیرامون ولایت فقیه و شورایی‌شدن رهبری طی پیامی به ملت شریف ایران بر اصل وظیفه خبرگان رهبری تاکید کرد.


متن کامل این پیام به‌شرح زیر است:

هدف و قصد مطرح‌کنندگان شورا در این روزها در مطلع انتخابات خبرگان چیست؟
حضرت امام خمینی(ره) اصل ولایت فقیه را بر مبنای عقلی و نقلی بودن آن در حاکمیت دینی مطرح فرمودند و نیز تأکید کردند «پشتیبان ولایت فقیه باشید که آسیبی به مملکت نرسد.»
اصل ولایت فقیه در دوران امام بزرگوار، اصالت و استحکام خود را در اداره نظام اسلامی و دفاع از حقوق مسلمانان و مستضعفان به روشنی نشان داد و موجب استمرار آن در دوران رهبری پربرکت این اصل مترقی اسلام در وجود امام خامنه‌ای عزیز گردید.
تلاش‌های ناموفق مخالفان ولایت فقیه در حذف آن به سنگ خورد و سپس در پوشش‌های گوناگون در مقاطع مختلف اقدامات سیاسی، فرهنگی و رسانه‌ای توسط دشمنان خارجی انقلاب و تداوم شعارهای آنان توسط نفوذی‌ها و یا نخبگان وابسته به آنان و تسلیم و استحاله‌شدگان انقلابی در چهره فتنه ناکام ۱۸ تیر ۷۸ و حوادث غم‌انگیز و تأسف‌بار فتنه آمریکایی ـ صهیونیستی ۸۸ خود را نشان داد.
امروز که شمشیر فتنه کند شده است، حیله جدیدی به نام «شورا» به کار گرفته می‌شود تا راهکار قانون اساسی برای شرایط اضطرار با طرح شورا در مجمع خبرگان، ولایت فقیه زنده، پویا و برقرار در کشو را بشکنند.
مردم به گوش باشید که کلید شکستن استحکام داخلی اقتدار ایران اسلامی، امروز واژه «شورا» است. آنان که این واژه را به کار می‌برند، کسانی هستند که امامت فتنه‌گران در نماز جمعه، شیرین جلوه کرد و جمعی از اهالی فتنه به‌صورت مختلط و با کفش پس از شعار علیه مقدسات مردم در صفوف نماز جمعه به آنان اقتدا کردند و سخنی نگفتند و علیه تندروان ساختارشکن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سکوت کردند.
درست است که در کتاب مقدس قرآن کریم «وامرهم شورا بینهم» آمده است، لکن مشورت، برای پیدا کردن راه بهتر است و هیچ‌گاه شورا نیابت ولایت امر و مسئولیت اجرای حکم ولایت فقیه را نمی‌تواند برعهده بگیرد.
در تاریخ هیچ‌گاه امامت شورایی و فرماندهی کل قوایی شورایی را شاهد نبوده‌ایم و بر فرض محال چنانچه شورا به جای مقام ولایت مطلقه فقیه که در قانون اساسی آمده است، بنشیند، در کشور چندزبانی پیش خواهد آمد و استحکام وحدت در برابر آمریکا و صهیونیست و دشمنان استکباری و مرتجع، شکسته خواهد شد.
هوشیاری و بیداری همگانی لازم است تا آسیبی به کشور وارد نشده راه نفوذ دشمنان برای تجزیه کشور و انقلاب خدای ناکرده گشوده نشود.

نبرد نرم ...

تو دنیایی زندگی می کنیم که پول حرف اول را می زند. با حال یک سری هستند که عاشق ما ایرانی ها شدند و در ٢۴ ساعت شبانه روز ٣۵٠٠ ساعت برنامه فقط برای ما پخش می کنن؛ شبکه هایی که خارج از جغرافیای ایران برای نگاه کردنش باید پول پرداخت کرد؛ مثل شبکه ی BBC که داخل خود انگلیس فعالیت داره از مردمش برای پخش این شبکه مالیات می گیره اما برای ما رایگان پخش می کنه...


بیشترین فیلم های پورنر بعد از غزه برای ایران پخش می شه چرا که جوون غزه تفنگ رو بگذاره زمین و حواسش بره به جای دیگه.

 واقعیت این است  این دسته اقدامات  رسانه ها از یک پشتوانه فکری برخودار است که نمونه آن به شرح زیر است:

١-جرج شولتس استراتژیست معروف آمریکا: انقلاب اسلامی ایران خطرناک ترین دشمن مشترک تمدن غرب در سرتاسر تاریخ آن است.

٢-ریچاردنیکسون در کتاب پیروزی بدون جنگ نوشته: اسلام خمینی و بنیادگرایی اسلامی برای ما خطرناک تر از تهدید کمونیسم و شوروی است.

٣- (توماس فرید من) در ١٢بهمن سال ١٣٨۵ مقاله ای نوشته به اسم ویزای دانشجویی:

لازم نیست آمریکا به ایران لشکرکشی کند؛ باید روابط خود را با ایران گسترش دهد و سفارتخانه خود را در تهران  بازگشایی کند
این سفارت پیش از هر چیز باید پنجاه هزار بورسیه تحصیلی به نخبگان و جوانان ایرانی برای ادامه ی تحصیل به دانشگاه های آمریکا بدهد؛
فقط این کار را بکنید و بنشینید و شاهد خروش شگفت آورترین بحث ها در داخل ایران باشید
می توانید بر سر آن شرط بندی کنید....

۴- میشل هوئلیک، نویسنده ی اسلام ستیز فرانسوی می گوید: جنگ بر ضد اسلام گرایی، با کشتن مسلمانان فایده ای ندارد، فقط با فاسد کردن آن ها می توان به پیروزی دست یافت. پس باید جای بمب بر سر مسلمانان دامن های کوتاه فرو بریزیم...

زمان جنگ با ایران "حتی فرصت تلفن کردن" هم نخواهید داشت

وزیر خارجه سابق آمریکا سخنانی را درباره جنگ آتی ایران و عربستان مطرح کرده که قابل بررسی است.
زمان جنگ با ایران

 
اخیرا یکی از تحلیگران سعودی ادعایی را مطرح کرده که در آن گفته شده عربستان می‌تواند ظرف چهار تا شش ساعت آسمان ایران را تسخیر کند که البته یکی از مقامات محافظه کار دولت "جرج بوش" رئیس جمهور اسبق آمریکا به این ادعا پاسخ داده است.  
 
**پاول می گوید: اگر ایران مستقیم با شما وارد جنگ شود، شما حتی فرصت پیدا نمی‌کنید که تلفن را بردارید تا از ما تقاضای کمک کنید.
 
 "کالین پاول" وزیر خارجه اسبق آمریکا طی اظهاراتی رسانه‎ای سعودی ها را از توهم حمله به ایران بازداشت. در برنامه کارشناسی شبکه سی ان ان ( CNN)سه کارشناس سعودی ادعا کردند که در ۴ تا ۶ ساعت می‌توانند آسمان و حریم هوایی ایران را تصرف کنند و در اختیار بگیرند.
 "کالین پاول" وزیر خارجه  اسبق آمریکا که به عنوان مهمان و کارشناس تلفنی برنامه بود، نسبت به این اظهارات واکنش نشان داد. او پس از خنده‌ای تمسخر آمیز گفت : نه نه ، من چنین فکر نمی‌کنم . صحبت‌های شما بیشتر جنبه جوک و خنده دارد؛ اگر ایران مستقیم با شما وارد جنگ شود شما حتی فرصت پیدا نمی کنید که تلفن را بردارید تا از ما تقاضای کمک کنید. بهتر است کمی واقع بین باشید و ایران را با یمن و هیچ کشور دیگر مقایسه نکنید؛ حتی ما هم تا کنون چنین ادعایی نکرده ایم.

اصحاب جمل در راهند...

جنگ جمل
جنگی که برای مقابله با علی و ولایت طراحی شده بود

طراحان جنگ::::کسانی بودند که همیشه همراه پیامبر بودند و از حامیان اصلی انقلاب پیامبر بودند و در دفاع از اسلام در میدان های جنگ جانفشانی کرده بودند

نام طراحان جنگ ؛؛؛؛؛حج الاسلام زبیر و طلحه همان فدائیان و جنگاوران اسلام و انقلاب پیامبر

علت جنگ؛؛؛؛؛؛؛؟ نرسیدن به منافع شخصی و به خطر افتادن منافع خود و خانواده

استراتژی جنگ؛؛؛؛؛؛؟طلحه و زبیر برای اینکه به این جنگ خود با علی مشروعیت دهند باید به سراغ کسی یا کسانی می رفتند که مورد مقبول مردم باشند. اری باید به سراغ کسی از خانواده پیامبر می رفتند و با نام او به این جنگ مبادرت بکنند تا مردم را فریب دهند و در نهایت عایشه همسر پیامبر بهترین گزینه بود و او را انتخاب کردند و با عایشه به جنگ با علی و ولایت علی رفتند

نتیجه جنگ ؛؛؛؛؛؛؛؟ شکست مفتضحانه طلحه و زبیر ان هم با بصیرتی که امام و یاران امام به مردم دادند و مردم را از این نقشه شوم اگاه نمودند.

وقتی "امام" اجازه نداد از نام "خمینی" سوءاستفاده شود


▪️زمان: ۱ مرداد ۱۳۵۹ / ۱۰ رمضان ۱۴۰۰
▪️مکان: تهران، جماران
▪️موضوع: پیشنهاد پست نخست وزیری به آقای سید احمد خمینی
▪️مخاطب: بنی صدر، ابوالحسن (رئیس جمهور)

نامه بنی صدر محضر حضرت امام خمینی (ره):

بسمه تعالی. حضور مبارک حضرت آیت الله العظمی امام خمینی
 به عرض می‌رساند، در اوضاع و احوال فعلی و با توجه به اینکه جامعه ما جامعه جوانی است و هیجان مثبت کار برای قرار دادن کشور در خط تولید و فعالیت، جنبه معنوی و هیجان آفرین را جنبه اصلی می‌گرداند، "حاج احمد آقا" یکی از مناسبترین اشخاص برای تصدی نخست وزیری است. در صورتی که موافقت فرمایید عین صواب است.
ابوالحسن بنی صدر

پاسخ حضرت امام خمینی  (ره)
بسمه تعالی
بنا ندارم اشخاص منسوب به من متصدی این امور شود. احمد، خدمتگزار ملت است و در این مرحله با آزادی بهتر می‌تواند خدمت کند.
والسلام علیکم.
روح الله الموسوی الخمینی

چند وقت دیگر دو انتخابات مهم پیش رو داریم... پس خوب حواس خود را جمع کنیم...

خود فروشی مدرن در کمین سلامت جامعه
حدود چهل سال پیش
بین مردم تریاک کشیدن عملی زشت و بد محسوب می شد...
ولی امروز با ورود مواد مخدر جدید  مثل کراک و شیشه که به مراتب خطرناکتر از تریاک و حشیش هستند...
خیلی از خانواده ها نذر و نیاز می کنند که بچه هایشان فقط به تریاک  قناعت کنند...

استفاده از تریاک آسیب های خود را دارد و همچنان بد است...
ولی در مقایسه با مواد  مخدر صنعتی مثل کراک و شیشه ، آسیب کمتری دارد...
حالا
"خود فروشی"
هم مثل اعتیاد مراتبی دارد...

مرحله ابتدائی خود فروشی این است که یک فرد جهت رفع نیازهای مالی یا جسمی بدن خود را خارج از شرع و قانون در اختیار کسی دیگر قرار می دهد که در جای خود زشت و ناپسند است...
ولی زشت تر آن است که شخصی فکر، رای و نظر خود را بفروشد....
آسیب های "فکر فروشی" (خود فروشی مدرن) خیلی بیشتر و گسترده تر از تن فروشی است...

کسی که تن خود را می فروشد...
در نهایت به خانواده و جامعه اطراف خود آسیب می زند...
ولی کسی که رای و نظر خود را می فروشد...
می شود اهل کوفه، تا چشم باز می کند می بیند که در کنار باطل و در مقابل حق ایستاده است...

خیلی از کسانی که در کربلا در لشگر عمرسعد قرار گرفتند رای خود را به سه " من"  گندم یا کمی بیشتر فروخته بودند...
خیلی از آنها شاید نتوانستند یک تیر هم به سوی امام( ع) پرتاب کنند...
ولی جزء قاتلان حضرت امام حسین ع  محسوب می شوند...
چون شمر ملعون به پشتوانه آنها تیغ بر امام کشید...
و تیر حرمله نامرد با حمایت آنها بر گلوی علی اصغر ع  نشست...

امروز نیز خیلی ها
در مقابل مبلغی ناچیز...
موقعیتی بی ارزش...
عضویت در گروه ها...
و  یا حتی یک احترام دروغین و تصنعی...
نظر و رای خود را به ثمن بخس می فروشند که از دل این رای فروشی ها ( خود فروشی مدرن) اختلاس ها و خیانت ها بیرون می آید...
وقتی به ایام انتخابات نزدیک می شویم...
سوداگران رای در کمین افراد ساده دل می نشینند تا با خریدن آخرت آنها، دنیای خودشان را آباد کنند...
به همان نسبت که رای دادن از روی اخلاص و تشخیص درست ثواب دارد ، رای دادن تحت تاثیرعوامل خارجی مثل پول و غیره معصیت دارد...

چند وقت دیگر دو انتخابات مهم پیش رو داریم..
پس خوب حواس خود را جمع کنیم، درست تصمیم بگیریم تا جزء افراد "خود فروش مدرن" قرار نگیریم...

اغلب شعار می دهیم...
"ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند"
ولی در مقام عمل کم فروشی می کنیم...

آن سید بزرگوار
ما را خوب درک می کند ولی ما اغلب او را درک نمی کنیم، هی گله و شکایت می کنیم....
حرف های او را خوب می شنویم ولی ضعیف عمل می کنیم....

فرزند زهرا اطهر (س) آن بزرگ مرد زمان ، سید دوران ، نائب امام عصر(عج) در عین اقتدار مظلوم است...
مظلوم است نه بدلیل اینکه دشمن جرات جسارت براو داشته باشد...
مظلوم است چون ما بعضی وقتها خوب عمل نمی کنیم...
مظلوم است چون ما اشتباه می کنیم او اصلاح می کند...