آسمانی

همیشـــــه چشــــم به آسمان دارم... حال عجیبیست... دیدن همان "آسمانی" که... شاید "تو"... دقایقی پیش به آن نگاه کـــرده ای...!

آسمانی

همیشـــــه چشــــم به آسمان دارم... حال عجیبیست... دیدن همان "آسمانی" که... شاید "تو"... دقایقی پیش به آن نگاه کـــرده ای...!

در عاشورا دعوا بین دو نوع دیندارى بود

در عاشورا دعوا بین دو نوع دیندارى بود، یکى دیندارى تا مرز فداء و ایثار جان و مال و اسارت بچه ها و زنان و شلاق، و دیگرى دیندارى تا مرز امنیت و رفاه و احترام اجتماعى و ثروت!
بعضى آرزو دارند به هر قیمتى پیر شوند و در رختخواب بمیرند، این تنها آرزویشان هست، بزرگ ترین آرزویشان پیر شدن و در رختخواب مردن است، چنین کسانى با همه چیز به شرط چاقو رو به رو می شوند، یعنى به شرط منافع خودشان، چون هدف، زنده ماندن است. هدف این ها زندگى به هر قیمت ولو یک روز بیشتر است.
این یک نوع مذهبى بودن است، یک نوع دیگر هم، مذهبى بودن یاران حسین است که در راه کربلا قاسم که یک نوجوان سیزده ساله است، می گوید ما داریم به سمت مرگ می رویم، امام از او می پرسد که نظرت راجع به مرگ چیست؟
می گوید "احلى من العسل" مرگى که در راه حقیقت و خداست، از عسل شیرین تر است.
این هم یک جور مذهب است، یک عده هم مذهبى هایى هستند که به چیزى ایمان ندارند، مذهب برایشان فقط یک فرم اجتماعى است، یک روش زندگى در کنار بقیه روش هاست، ایده و عقیده ندارند، فقط تاکتیک دارند، و آن هم هر روز عوض می شود، چون هدف تامین منافع است که هر روز باید به یک نحو تامین شود، و این ها براساس منافع تصمیم می گیرند، نه بر اساس عقاید.
امام فرمودند که این ها انسان هاى آزاد نیستند، برده اند، برده زندگى به هر قیمت، مذهبى اند ولى مذهب شان، مذهب چانه زنى و چرتکه اندازى است، مذهبى ها زیادند ولى بلاء که بیاید، ابتلای سرخ و خونین که بیاید، دینداران کم اند. همین هایى که خیلى زیادند، کم می شوند.
تعبیر من از این تیپ آدم ها این است که این ها در حکم چهارپایان سیاسى هستند که همیشه در خدمت قدرت هاى یزیدى اند، ولو به امام حسین هم احترام بگذارند.
هواداران سکوت و سازش براى یک روز زندگى بیشتر، هواداران دین بدون جهاد، تقوى بدون شهادت، ایمان بدون رنج.
در حالی که امام حسین می گوید: " مجاهَدَةَ العَدُوِّ فرضٌ على جمیع الاُمّة لو ترکوا الجهاد لَأَتاهم العَذابُ "
نبرد خونین با دشمنان واجب دینى است بر همه مردم، جامعه اى که جهاد را ترک کند، از هر طرف عذاب بر سرش خواهد ریخت، در دنیا و آخرت.

انگشت سربازان نظام روی ماشه است/ خط قرمز ما، ۴۰ کیلومتر آن سوی مرزها

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به اشراف کامل اطلاعاتی در مرزهای شرقی ایران گفت: خط قرمز ما ۴۰ کیلومتر آن سوی مرزهای ایران است و در صورت عبور هر تهدیدی از این حد آن را در نطفه خفه می کنیم.

امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان عصر امروز جمعه در جمع خبرنگاران در کرمانشاه اظهار داشت: پیام رزمایش نیروهای مسلح که در قصر شیرین برگزار خواهد شد برای ملت ما امنیت و آرامش است و ملت ما مطمئن باشند که فرزندان سرباز و بسیجی آنان از توان بالایی برای دفاع از مرزهای گسترده کشور برخوردار هستند.
وی افزود: کشورهای منطقه بدانند که خودشان این ظرفیت و قابلیت و توان برای برقراری امنیت را دارند و نیازی به حضور کشورهای بیگانه نیست و پیام دیگر این رزمایش برای آنهاکه خیال خام تعدی و تجاوز دارند این است که بدانند در این کشور سربازان و بسیجیان انگشت روی ماشه‌ای وجود دارد که آماده‌اند تا در صورت خودنمایی هر تهدیدی آن را در نطفه خفه کنند و پاسخ کوبنده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نشان دهند.
امیر پوردستان در خصوص تمهیدات انجام شده در مرزهای شرقی گفت: بخش کوچکی از داعش به صورت هوادار در دیالی بوده و بخشی از داعش در شمال افغانستان وجود دارد که مجموعه ای از طالبان با او بیعت کردند و نزدیک شدند اما در نزدیکی مرزهای ما نیستند.
وی ادامه داد: عناصر اطلاعاتی ما و سیستم های شنود ما دقیقا تسلط و اشراف اطلاعاتی دارند و جای هیچ نگرانی نیست.
امیر پوردستان در پایان گفت: ما در آنسوی مرزها خط قرمز ۴۰ کیلومتری تعریف کردیم که اگر بخواهند از این خط عبور کنند قطعابا پاسخ کوبنده جمهوری اسلامی ایران مواجه می شوند.

اقرار اقتدار ایران اسلامی ازنگاه رسانه های بیگانه

انتشار فیلم تونل‌های زیرزمینی نظامیان ایران اسلامی که در آن موشک‌های بالستیک آماده پرتاب نگه‌داری می‌شود بازتاب گسترده ای در رسانه های انگلیسی زبان داشت.

♦️پایگاه خبری رژیم صهیونیستی آروتز شوا (Arutz Sheva) نوشت: این یکی از چندصد پایگاه موشکی با عمق 500 متر زیرزمین است که در سراسر ایران پخش شده‌اند. هدف ایران از افشا کردن این تونل‌ها، نشان دادن تدوام برنامه موشکی ایران علی‌رغم قطعنامه‌های شورای امنیت و توافق هسته‌ای است.
♦️شبکه خبری آمریکایی فاکس نیوز (foxnews) نوشت: پایگاه نشان داده شده مملو از موشک‌های میان برد و دوربرد آماده شلیک بود که فقط یکی از چندین پایگاه مخفی در سراسر ایران است.
♦️خبرگزاری آلمان نوشت: این تصاویر فقط یک روز بعد از تصویب شدن برجام در مجلس و سه روز پس از آزمایش موفق موشک بالستیک جدید ایران که ممکن است قطعنامه شورای امنیت را نقض کرده باشد، پخش شدند.
♦️یاهو نیوز نوشت: نمایش تونل‌های زیرزمینی درپی فشارهای قانون‌گذاران بوده تا ثابت شود برنامه نظامی ایران با توافق هسته‌ای تضعیف نشده است.
♦️شبکه خبری سی‌ان‌ان (CNN) مجموعه تونل‌های زیرزمینی ایران را به صحنه فیلم‌های جیمز باند تشبیه کرد و نوشت: کوهستانی بظاهر نفوذ ناپذیر مملو از مردانی یونیفورم پوش و موشک‌های خطرناک سوار بر لانچر که در تونل بسیار طولانی زیر زمین قرار گرفته‌اند. تمام پایگاه‌های نظامی آمریکا در خاورمیانه در تیررس موشک‌های ایرانی قرار دارند.
♦️یورونیوز نوشت: تونل‌هایی به طول چندصد متر و ارتفاع ده متری، با موشک‌ها و سخت‌افزارهای جنگی پر شده بودند. ایران  قصد داشت بگوید این نمایش در واکنش به قدرت‌نمایی دولت‌های غربی و روی میز بودن گزینه نظامی است.
♦️پایگاه خبری شبکه آمریکایی اِی‌بی‌سی (ABC news) نوشت: فرمانده  نظامی ایران اعلام کرده است که ایران هیچ جنگی را آغاز نخواهد کرد ولی اگر دشمن اشتباهی مرتکب شود، پایگاه‌های موشکی مانند آتش‌فشان از زیر زمین فوران خواهند کرد.
♦️پایگاه خبری بازفید (buzzfeed) تصاویر پخش شده از تلویزیون ایران در راستای تقویت نمایندگان مجلس بود اما ویدئو به تنهایی نتوانست بینندگان را زیاد بترساند، زیرا حرکت زیاد دوربین، کات‌های سریع و نماهای لرزان بیشتر شبیه فیلم‌های مایکل بِی بود.
♦️روزنامه‌های واشنگتن پست (washingtonpost)، دیلی استار (Daily Star)، هاآرتص (Haaretz) و پایگاه خبری دیلی بیست (daily beast) به بازنشر خبرهای آسوشیتد پرس و خبرگزاری فرانسه اکتفا کرده و پخش تصاویر تونل‌های زیرزمینی را خودنمایی سپاه توصیف کردند.

بازتاب آزمایش موشک «عماد» در رسانه‌های خارجی

افسران - موشک دوربرد بالستیک عماد برای نابوی شیطان خبیث

در بازتاب خبر آزمایش موفق موشک دوربرد «عماد»، رسانه‌های آمریکایی ضمن ادامه سیاست‌های ایران هراسی خود در منطقه به توانایی موشکی ایران اذعان کردند.

بخشی از واکنش‌های رسانه‌های آمریکایی به آزمایش موفق موشک دوربرد «عماد» بدین شرح است؛ واکنش هایی که همچنان ادامه دارد.روزنامه نیویورک تایمز در واکنش به خبر آزمایش موشک دوربرد عماد نوشت: «خبرگزاری نیمه رسمی فارس ایران گزارش داد که این کشور یک موشک جدید بالستیک دور برد هدایت شونده زمین به زمین را با موفقیت آزمایش کرده است».
در گزارش روزنامه پرتیراژ آمریکایی در ادامه همچنین می‌نویسد که به برد و جزئیات بیشتری از آزمایش این موشک بالستیک اشاره نشده اما اعلام شده که موشک جدید هدایت شونده است و می‌تواند تا لحظه اصابت به هدف رهگیری و هدایت شود.
خبرگزاری آسوشیتدپرس هم در بخشی از واکنش خود به خبر آزمایش موشک بالستیک دوربرد «عماد» نوشت: «از سال ۱۹۹۲ ایران بر تولید صنعت نظامی بومی و موشک‌ها، تانک‌ها و زیردریایی سبک تولید داخل تاکید کرده است.»
این خبرگزاری مطرح آمریکایی درباره توان موشکی ایران اینطور گزارش می‌دهد: «جمهوری اسلامی ادعا می‌کند که موشک‌های سطح به سطح با برد ۲۰۰۰ کیلومتر دارد موشک‌هایی که می تواند اسرائیل و پایگاه های نظامی آمریکا در منطقه را هدف قرار دهد».
در گزارش شبکه سی‌‌ان‌ان آمریکا درباره آزمایش موفق موشک دوربرد «عماد» می‌خوانیم: «به گفته حسین دهقان وزیر دفاع ایران موشک عماد که توسط کارشناسان ایرانی طراحی و ساخته شد، اولین موشک دوربرد ایران است که می تواند تا لحظه اصابت موشک را هدایت کند».
شبکه فاکس نیوز آمریکا هم در بازتاب خبر موشک دوربرد جدید ایران به اظهارات «یوزی روبین» کارشناس موشکی اسرائیل استناد می‌کند که در آن این اسرائیلی به «دقت» موشک عماد اذعان می‌کند.
پایگاه آمریکایی «بلومبرگ» هم در واکنش به خبر آزمایش موفق موشک دوربرد «عماد»، سیاست ایران هراسی در منطقه را در پیش گرفته است.
در گزارش این پایگاه ادعا شده است: «این آزمایش احتمالا روابط ایران با پادشاهی‌های عربی نفتی را متشنج تر می‌کند چرا که آنها جمهوری اسلامی را به توسعه نفوذ خود با حمایت از ستیزه جویان شیعه در منطقه از قبیل یمن متهم می‌کنند».

ساپورت از کجا آمد؟؟؟

آیا می دانستید که در دهه 1980 میلادی در کنکره آمریکا طرحی مطرح شد مبنی بر اینکه زنانی که در کلوپها و بارها و مراکز فساد مشغول به خود فروشی هستند ، باید یک وجه تمایزی با بقیه زنان اجتماع داشته باشند که در این زمان بفکر طراحی لباسی جذاب ودر عین حال منحرف کننده افتادند که این دسته از زنان را از جامعه متمایز کنند.
" ساپورت " محصول این تفکر غربی بود که امروزه برای کشورهای جهان سوم تبدیل به فرهنگ و مد شده است. کاش استفاده کنندگان این لباس سخیف می دانستند که در چه دامی افتادند و چطور مورد تمسخر سران کشورهای غربی قرار گرفتند...
امام حسین فرمودند:
لباس تنگ نپوشید که لباس یهودیان است

لطفا منتشر کنید شاید واقعا عده ای ندانند که چه می کنند.

آماده نشان دادن پیام سخت ایران به حکام نالایق سعودی هستیم

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: در ادامه تدابیر و رهنمودهای فرمانده معظم کل قوا آماده هستیم تا پیام سخت، قاطع و کوبنده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به حکام نالایق سعودی نشان دهیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان در مراسم تشییع پیکر سرهنگ حاج سعید جعفری که در حادثه دلخراش منا و در اثر بی کفایتی آل سعود به دیدار معبود شتافت، گفت: در کنار این پیکر مطهر با خداوند عهد می بندیم در ادامه تدابیر و رهنمودهای فرمانده معظم کل قوا، آماده هستیم تا پیام سخت، قاطع و کوبنده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به حکام نالایق سعودی نشان دهیم و اقتدار و عظمت سربازان این مرز و بوم را به رخ آنان بکشیم و نشان دهیم که ارتش ایران همواره در خدمت اسلام و مستضعفین است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: دولت آل سعود نه تنها خادم الحرمین نیست بلکه بیشترین خیانت و جنایت را به مسلمین جهان می کند، دولتی است که دستش تا مرفق به خون مردم بی گناه یمن آلوده است و با حمایت های همه جانبه خود از جبهه النصره مردم بی گناه سوریه را از بین می برد. همچنین با حمایت های بی شائبه از گرهک تروریستی داعش دستش به خون کودکان و زنان و مردم عراق آلوده است. این رژیم با بوجود آوردن طالبان کام مردم بی گناه مردم افغانستان را به مرگ می کشاند و تمام فعالیت های این رژیم در راستای خواسته های صهیونست ها و آمریکا است. البته نشانه های زوال در سیستم نالایق آل سعود در حال مشاهده است و زمینه های فروپاشی این رژیم آماده است.

پوردستان ضمن تسلیت درگذشت سرهنگ جعفری به ساحت مقدس بقیه الله الاعظم(عج) و فرمانده معظم کل قوا و خانواده آن مرحوم که از کارکنان شایسته و فداکار نیروی زمینی بود گفت: این عزیز، عرفات را به خوبی درک کرد و در کنار امام زمانش(عج) حاضر شد و قبل از ماه محرم با لبان تشنه همانند ابی عبدالله دعوت حق را لبیک گفت و به فیض ابدی رسید و به بهشتی که مخصوص بندگان صالح الهی است سفر کرد.

لازم به ذکر است پیکر سرهنگ حاج سعید جعفری که ۲۶ سال سابقه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را داشت، در قطعه ۵۰ گلزار شهدای بهشت زهرای تهران به خاک سپرده شد.

سلفی پت و مت با پادشاه سعودی

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پت و مت انیمیشنی است که  دچار مشکلات به وجودآمده توسط خود می‌شوند و سعی در تصحیح اشتباهات با استفاده از تمامی وسایل ممکن و غیرممکن و خرده‌ریزهای اطراف خود، دارند! که در نتیجه، مشکلات جدیدی به وجود می‌آید! در نهایت، هر دو اقدام به حل مشکل با روشهایی عجیب و غریب می‌کنند.

در واقع بی کفایتی پادشاه آل سعود در اداره امور از نظر کاربران به حدی بوده که می توان به راحتی او را همتراز با این دو شخصیت کارتونی دانست.
سلفی پت و مت با پادشاه سعودی+کارتون//نمایه فراموش شده، نمایه رو فرستادم فقط لطفا اضافه کنید//
در این تصویر، سه شخصیت که از نظر مدیریت و اجرای امور بهم تشبیه شده اند، با یکدیگر در حال گرفتن سلفی هستند.

مشکل سوریه از مصمم نبودن اوباما برای اجرای توافق ایران نشات می‌گیرد

سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل مدعی شد: مشکلات سوریه از مصمم نبودن رئیس جمهور این کشور برای اجرایی کردن توافق هسته‌ای با ایران نشات می‌گیرد.
 
ادامه مطلب ...

داعش طرح‌هایی برای شهرهای مکه، مدینه و بیت المقدس دارد...

پایگاه اینترنتی راشاتودی نوشت:

ولادیمیر پوتین در نشست سازمان پیمان امنیت جمعی در تاجیکستان گفت: اوضاع بسیار جدی و مسکو بسیار نگران است که تروریستهای داعش علنا طرحهایشان را برای مکه، مدینه و بیت المقدس اعلام میکنند. آنها قصد دارند فعالیتهایشان را به اروپا، روسیه، آسیای مرکزی و جنوب شرق آسیا گسترش دهند.  

*** روسیه: هدف از کمک نظامی به سوریه، جلوگیری از فاجعه منطقهای است.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه هم گفت: هدف از حمایت نظامی مسکو از دمشق، مبارزه با تروریسم، تامین استقلال سوریه و جلوگیری از «فاجعه ای کامل» در منطقه است.  
به گزارش خبرگزاری رویترز، ماریا زاخارووا از مواضع مقامات آمریکایی دراین باره انتقاد کرد.  
منبع: خبرگزاری صداوسیما

مضرات بد حجابی

گاهی! برخی! از خانم ها دیده شده اند که در کوچه و بازار، مقداری از موهای جلوی سرشان از زیر روسری بیرون آمده و در معرض دیدِ بینندگان قرار گرفته است خدمت این بانوان عرض می شود که...

  ادامه مطلب ...

تاکتیک رسانه‌ای عربستان در فاجعه منا

تحلیل کوتاه رسانه‌های جریان اصلی این کشور نشان می‌دهد که یکی از تاکتیک‌های آنها در نخستین روزهای وقوع حادثه، «عادی‌نمایی» بود، نه تنها رسانه‌های عربستان که حتی سایر رسانه‌های عرب زبان همسو در منطقه، برای آرام جلوه دادن بحران، تلاش کردند تابه تخفیف رویداد بپردازند.
 
ادامه مطلب ...

نامه سرگشاده فرزند یکی از شهدای منا به رهبر انقلاب

محمدجواد اخوان فرزند یکی از جانباختگان فاجعه منا در نامه‌ای سرگشاده به رهبر انقلاب ضمن انتقاد از دیپلماسی انفعال مسئولان، عزت حاصله را مرهون اقتدار ولایی دانست و از رهبر انقلاب سپاسگذاری کرد.
 
ادامه مطلب ...

پوتین سرباز روس به سوریه اعزام می کند

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ روزنامه انگلیسی "دیلی استار" ادعا کرد "ولادیمیر پوتین،" رئیس جمهور روسیه برای نابود کردن تروریست های داعش، 150 هزار سرباز این کشور را به سوریه اعزام می کند. قرار است روسیه برای بازپس گیری "رقه" از تروریستهای داعش، مأموریت نظامی بزرگی را آغاز کند. در این شهر حدود 5 هزار داعشی حضور دارند. 
 یک منبع آگاه در این خصوص گفت: واضح است که روسیه قصد دارد غرب سوریه را به همراه ذخایر نفتی و گازی اطراف "تدمر (پالمیرا)" از تروریستهای داعش بازپس گیرد. این اقدام به منظور محافظت از ذخایر نفتی و بیرون راندن تروریست های داعش از این منطقه صورت می گیرد.
 روز گذشته نیز جنگنده های روس 9 پایگاه داعش را در 24 ساعت منهدم کردند. روسیه روز گذشته اعلام کرد حملات هوایی این کشور در سوریه که از روز چهارشنبه آغاز شده است، موجب وحشت اعضای تروریستی داعش شده و 600 داعشی را وادار به ترک مواضع خود کرده است.

توطئه‌چینی شاهزادگان آل سعود علیه نورچشمی پادشاه !!!

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوانِ روزنامه ساندی تایمز از توطئه چینی شاهزادگان سعودی علیه محمد بن سلمان جانشین ولیعهد عربستان خبر داد. 
روزنامه «ساندی تایمز» با اشاره به تشدید اختلافات داخلی در خاندان آل سعود نوشت: محمد بن سلمان جانشین ولیعهد، وزیر دفاع و پسر نورچشمی پادشاه عربستان به هدفی برای توطئه در داخل خاندان سلطنتی سعودی تبدیل شده است. 
شاهزادگان مخالف محمد بن سلمان او را به ماجراجویی در سیاست خارجی متهم می کنند. 
این روزنامه انگلیسی افزود: محمد بن سلمان از نظر شخصیت های بلندپایه در خاندان آل سعود، عیب‌های شخصیتی بزرگی دارد و شایستگی برعهده گرفتن سمت های مهم را ندارد. شاهزادگان سعودی محمد بن سلمان را به علت حمله هوایی به مردم بی دفاع یمن، به بی عقلی و غرور جوانی متهم می کنند. 
ساندی تایمز به این مسئله اشاره کرد که عربستان در حالی فرماندهی عملیات نظامی در یمن را برعهده گرفته است که کاهش بهای نفت سعودیها را وادار کرد 73  میلیارد دلار از ذخایر ارزی خود برای جبران کسری بودجه برداشت کنند.

معرفی سه ارتش قدرتمند جهان

موسسه اعتباری سوئیس گروپ اسامی سه ارتش قدرتمند جهان را اعلام کرد:
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک؛ کارشناسان موسسه اعتباری سوئیس گروپ با درنظر گرفتن توان جنگی و تاثیرگذاری عملیات نظامی به معرفی سه ارتش قدرتمند جهان پرداخته است. در این فهرست ارتش کشورهای آمریکا، روسیه و چین در صدر قرار دارند.
 6 معیار برای انتخاب قدرتمندترین ارتش جهان در نظر گرفته می‌شود: تعداد نیروها، تعداد خودروهای زرهی، هواپیماها، بالگردها، زیردریایی‌ها و کشتی‌ها. علاوه بر آن کارشناسان رتبه‌سنجی، حجم زمانی که بوسیله یک ارتش بر سر عملیات نظامی گذاشته می‌شود را نیز مد نظر قرار می‌دهند.
 پیشتازی ارتش آمریکا در این فهرست به دلیل بودجه هنگفتی است که واشینگتن برای وزارت دفاع این کشور اختصاص می‌دهد. در گزارش سوئیس گروپ آمده است: پنتاگون در سال 2014 مبلغ 610 میلیارد دلار بودجه صرف تجهیز و نوسازی ارتش این کشور کرد که بیشتر از تمام بودجه دفاعی روسیه و چین بطور مشترک است. این دو کشور اغلب بر کاهش هزینه‌های نظامی تاکید دارند و برای به روز رسانی تسلیحات پولی خرج نمی‌کنند.
 ویکتور موراخوفسکی،" مشاور ارشد کمیسیون صنعتی – نظامی روسیه درباره این رتبه‌بندی گفت: انتخاب سه کشور آمریکا، روسیه و چین در صدر فهرست قدرتمندترین ارتش‌های جهان کاملا به حق و غیرقابل بحث است. هر سه دارای تسلیحات هسته‌ای هستند و در هر زمان که بخواهند قادرند هر کشوری را، بدون درنظر گرفتن بزرگی و کوچکی آن، در چند دقیقه نابود کنند. هر سه کشور دارای نیروی نظامی چند هزار نفری هستند و در افزایش تعداد تسلیحات، جنگنده‌ها و بالگردهای نظامی بایکدیگر رقابت دارند. همین توان نظامی به آمریکا، روسیه و چین اعتماد به نفس دخالت در درگیری‌های و چالش‌های نظامی دیگر نقاط جهان را داده است.

مرسدس بنز مدل 129 سال پیش + عکس

این خودرو نخستین اتومبیل در صنعت خودروسازی بشمار می‌آید.
این خودرو سه‌چرخه به یک موتور 1.0 لیتری یک سیلندر مجهز بود که در پشت آن نصب شده بود. این موتور قدرتی معادل دو-سوم یک اسب‌بخار را به چرخ عقب منتقل می‌کرد. کارل بنز، رفته‌رفته آن را تکمیل کرد و درنهایت اولین خودرو در نخستین شرکت خودروسازی به تولید رسید. 
مرسدس بنز مدل 129 سال پیش + عکس

رزق و روزی مقدر از جانب خداوند قابل تغییر نیست...

رزق و روزی که از جانب خداوند متعال مقدر شده است، با تلاش و کوشش به دست می‌آید، در غیر این صورت از دست می‌رود.
  ادامه مطلب ...

اتاق جنگ "مسکو-دمشق" در شمال سوریه

با ورود جنگنده‌های ارتش فدراسیون روسیه معادلات میدانی سوریه وارد مرحله جدیدی شده است.


اتاق جنگ


  ادامه مطلب ...

مدرن ترین اسلحه های جنگی+ عکس

در این گزارش قصد داریم شما را با پیشرفته ترین تفنگ های ساخته شده آشنا کنیم.
 
ادامه مطلب ...

وزیر خارجه مصر از سیاست بحرین در قبال ایران حمایت کرد

وزیر خارجه مصر از سیاست بحرین در قبال ایران حمایت کردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، سامح شکری، وزیر خارجه مصر در گفتگو با شبکه العربیه در پاسخ به سوالی درخصوص تنش دیپلماتیک میان بحرین و ایران گفت: اقدام بحرین در اخراج کاردار ایران در راستای حفاظت از استقلال خود و پس از ارزیابی روابط دو جانبه اش با ایران صورت گرفته است. 
 ما از ایران می خواهیم در منطقه سیاست های مثبتی را که به همکاری با کشورهای منطقه منجر می شود در پیش بگیرد و نه سیاست هایی که باعث تنش می شود.  
ما همیشه اعلام کرده ایم که این راه ایجاد ثبات در منطقه است. ما از بحرین در اتخاذ تصمیماتی که به نفع خود می داند دفاع می کنیم.

طومار حماقت دشمنان را در کوتاه‎ترین زمان در هم می‌پیچیم

امیرسرتیپ "کیومرث حیدری" جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در گفت‌وگو با خبرنگاردفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره امنیت مرزها اظهار داشت: مرزها بسیار وضعیت خوب و از امنیت بالایی برخوردارند.
جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش درباره تروریست‌های "PKK" و امکان ایجاد چالش امنیتی در مرزها گفت: تروریست‌های "PKK" عددی نیستند و ما آنها را به حساب نمی‌آوریم.
وی با اشاره به اینکه هیچ خطری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تهدید نمی‌کند خاطرنشان کرد: اگر هر دشمنی حماقت کند طومارش را رزمندگان پا در رکاب ولایت در کوتاه ترین زمان ممکن می‌پیچند.

فرود هواپیمای اسرائیلی حامل اسلحه در عربستان

فرود هواپیمای اسرائیلی حامل اسلحه درعربستانبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از العالم، یک فروند هواپیمای بویینگ 747 نیروی هوایی رژیم صهیونیستی حامل اسلحه، موشک و سایر تجهیزات برای کمک به ائتلاف عربی به رهبری ریاض درجنگ علیه یمن در پایگاه خمیس مشیط در منطقه عسیر عربستان فرود آمد. 
 این تجهیزات برای حمایت و پشتیبانی نیروی هوایی ائتلاف در حمله به مناطق مختلف یمن به کار گرفته خواهد شد. 
 براساس این گزارش، رژیم صهیونیستی یک پل هوایی با پایگاه هوایی خمیس مشیط برای حمایت از عربستان و ائتلاف کشورهای عربی و تامین اسلحه، مهمات و موشک های مورد نیاز آن ایجاد کرده است.

واکنش سریع و خشن برای پاسخگو کردن آل‌سعود

فرمانده کل سپاه از آمادگی سپاه برای واکنش سریع و خشن ایران در راستای تحقق اراده رهبر معظم انقلاب در قبال فاجعه منا خبر داد.
سپاه آماده واکنش سریع و خشن برای پاسخگو کردن آل سعودبه گزارش حوزه  دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه ی جلسه قرارگاه دریایی خاتم الانبیاء (ص) اظهار کرد: سپاه همه ظرفیت های ممکن برای واکنش سریع و خشن ایران در راستای تحقق اراده رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی، برای پاسخگو کردن آل سعود به فاجعه هولناک منا و اعاده ی حقوق زائران قربانی شده در مذبح منا را آماده کرده و در انتظار اجرای دستوریم.

وی افزود: سپاه قاطعانه و مقتدرانه در صورت ضرورت برای هر اقدامی، در هر زمان و هر منطقه، برای دفاع از عزت مسلمین و حرمت آنان به ویژه مردم انقلابی ایران در مقابل حکام ظالم و جاهل آل سعود، آماده است و انتقام سخت این جنایت هولناک را از آل سعود خواهد گرفت.
فرمانده کل سپاه با اشاره به جنایت ها و خباثت های رژیم آل سعود علیه امت اسلامی تصریح کرد: جهان اسلام از خیانت ها و جهالت های ابولهب گونه ی آل سعود نظیر کشتار مردم یمن، آواره سازی مردم عزیز سوریه، سرکوب مردم بحرین، کشتارهای فرقه ای در عراق و ایجاد تفرقه های قومی و تروریسم پروری در همه جا به ستوه آمده و قریباً در خشم مسلمانان ذوب خواهند شد.

پاسخ های خشن و سخت احتمالی ایران به آل سعود، چه خواهد بود؟!...

پاسخ های احتمالی درون مرزهای حاکمیتی آل سعود:
- حمله نقطه ای و انبوه و ویرانگر موشکی (بالستیک و ...)
- حملات دریایی با آتش سنگین نیروهای دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران
- عملیات ویژه نیروهای هوابرد و نیروهای ویژه دریایی و...
- اهداف نظامی شامل پادگان ها و پایگاه های نظامی در هرنقطه از خاک عربستان (خصوصا حاشیه خلیج فارس و مرز با یمن)
- اهداف نفتی شامل چاه ها و پالایشگاه های نفت منطقه شیعه نشین الشرقیه، خطوط انتقال نفت
- اهداف تجاری شامل بنادر در دریای سرخ (جده، جیزان، ینبع و...) و خلیج فارس
- اهداف سیاسی و امنیتی شامل فعال سازی گسل های اجتماعی در مناطق مختلف عربستان سعودی

پاسخ های احتمالی بیرون مرزهای آل سعود:
- حمله موشکی به مناطق تجمع نیروهای آل سعود در یمن و بحرین و...
- گسیل نیروهای نظامی ویژه به بحرین و یمن
- آزادسازی نظامی بحرین و تشکیل حکومت مردم سالارانه در جوار منطقه الشرقیه
- شکستن رسمی محاصره دریایی و هوایی یمن (بدون خشونت و در صورت لزوم با خشونت و قاطعانه)
- ورود مستقیم نظامی به سوریه
- بستن تنگه هرمز بر روی کشتی های آل سعود و یا انهدام آن ها در خلیج فارس، دریای عمان، دریای عرب، باب المندب، دریای سرخ، اقیانوس هند و...

برخی از پاسخ های غیرمستقیم و نیابتی:
- پشتیبانی در سطح بالا از نیروهای انصارالله با ارسال سلاح های خاص! در جهت فتح کامل و استقلال استان های جنوبی نجران، جیزان و عسیر


توضیح: به دلیل مسائل امنیتی و اطلاعاتی، از ذکر تمامی پاسخ های قاطع احتمالی و سناریوهای جمهوری اسلامی ایران در این نوشتار خودداری گردیده است و تنها بخشی از پاسخ های احتمالی ذکر گردیده است. در این نوشتار از اشاره به پاسخ های اجتماعی همپیمانان جمهوری اسلامی٬ اجتناب شده است.

پس لرزه های بیانات قاطع رهبری در عربستان

عربستان ترمز دستیش رو کشید 
هم جنازه های ایرانی رو به طور کامل تحو یل می ده.
هم به رهبر انقلاب پیام تسلیت فر ستاده
هم به غلط کردن افتاده 
حالا پاسپورتمون عزت پیدا کرد 

افسران - پس لرزه های بیانات قاطع رهبرانقلاب امام خامنه ای  در عربستان؛ هراس آل سعود از سقوط
بیانات صریح، قاطع و پرصلابت مقام  رهبری به قدری نافذ و تاثیرگذار بود که بنا به گفته امیرعبداللهیان معاون عربی آفریقای وزارت امور خارجه و همچنین اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت، پس از انتشار این بیانات در رسانه‌ها، نوع رفتار و گفتار مسئولان و مقامات سعودی تغییر محسوسی پیدا کرد و سعودی ها با بیان اینکه دستور از بالا صادر شده، در پیگیری امور مربوط به زائران جان باخته، مفقود و مجروح ایرانی سرعت عمل به خرج دادند.

شبهای تهران غرق در نور + عکس

نحوه نورپردازی کلان شهر تهران و سازه های زیبایش چهره این شهر را در شب چشم نوازتر می کند.شب تهران غرق در نور!
 
ادامه مطلب ...